محافظ برق تلویزیون، صوتی تصویری و لوازم دیجیتال به رنگ مشکی

محافظ برق تلویزیون، صوتی تصویری و لوازم دیجیتال به رنگ مشکی

محافظ تلویزیون و ترانس جبران نوسان برق مخصوص صوتی تصویری و لوازم دیجیتال به درخواست مشتریان پُرنیک ساخته شده است. از ابتدای خدمت‌رسانی، هدف اصلی این شرکت تکریم خریداران و حرکت به سمت رضایت حداکثری مشتری بوده است. از این رو همواره نظرات مشتریان محترم برای تصمیم‌گیران این مجموعه از اهمیت خاصی برخوردار بوده است.

 

با افزایش قیمت‌ تلویزیون، صوتی تصویری و لوازم دیجیتال، خرید محافظ برق و ترانس جبران نوسان برق بسیار ضروری شده است. بهترین راه برای افزایش طول عمر و بیمه کردن سلامت آنها، کاربرد محافظ تلویزیون و ترانس جبران نوسان برق است.

 

امروزه تلویزیون، دستگاه‌های صوتی تصویری و دیجیتال، برای جلوه‌های بصری بهتر و زیبایی ظاهری، بیشتر از رنگهای تیره ساخته می‌شوند. همچنین کنسول‌های بازی، سینمای خانگی، انواع پخش‌کننده‌ها، آمپلی فایرها، تجهیزات موسیقی الکترونیکی و سایر لوازم جانبی آنها از این دسته‌اند.

 

راهکار پُرنیک برای محافظ تلویزیون، صوتی تصویری و لوازم دیجیتال

 

به توجه به کاربرد گسترده این تجهیزات و لزوم آراستگی و زیبایی ست تجهیزات، ECO-1000 FULL طراحی و ساخته شد. این محافظ تلویزیون و ترانس جبران نوسان برق مخصوص لوازم صوتی تصویری و تجهیزات دیجیتال عرضه شده است. این محصول برای هماهنگی بیشتر با تجهیزاتی اطراف آن، به رنگ مشکی است. از طرفی با قرار دادن ۳ پریز ارت‌دار راحتی کاربران برای اتصال همزمان چند دستگاه فراهم شده است.

 

سیستم کنترل این دستگاه کاملا مبتنی بر فناوری دیجیتال است. ساختار آن بر اساس کاربرد اتو ترانسفورماتور برای جبران نوسان برق است. از همین رو به عنوان محافظ تلویزیون و صوتی تصویری، نهایت دقت در تنظیم ولتاژ را به ارمغان آورده است.


امید است همچون همیشه این مجموعه را از نظر، انتقاد و پیشنهاد سازنده‌ی خود بی‌بهره نگذارید. به مهندسین و متخصصین این شرکت در هرچه هماهنگ‌تر شدن محصولات با سلایق شما مصرف‌کننده‌ی گرامی یاری نمایید. قطعا با پیشنهادهای شما و تخصص مهندسان زبده‌ی ما، می توان یک محصول جهانی با برند ایرانی پیشکش نمود.

 

برای دیدن اطلاعات این محصول اینجا کلیک کنید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.