ترانس اتوماتیک سه ‌فاز ۱۰ و ۲۰ کاوا

ترانس اتوماتیک سه ‌فاز ۱۰ و ۲۰ کاوا

ترانس اتوماتیک سه ‌فاز پُرنیک در دو رنج توان ۳۰ و ۴۵ کیلو ولت‌آمپر از سال ۱۳۹۳ در سبد محصولات شرکت جای گرفت. خوشبختانه این محصولات در این سالها کارکرد خوب و تحسین‌برانگیزی داشته‌اند. تکنولوژی ساخت این دستگاه‌ها بر پایه ساختار رله‌ای ۴ مرحله‌ای بنا نهاده شد. با برخورداری از فناوری پله‌های چرخان، آسیب وارده به رله‌های دستگاه به کمترین میزان خود رسیده است. از همین روی این پروژه یکی از طرح‌های موفق تیم تحقیق و توسعه ریزپردازان بوده است.

از آنجا که بهای تمام‌شده ترانس اتوماتیک سه‌ فاز با توان ۱۰ و ۲۰ کیلو ولت‌آمپر بر‌اساس ساختار رله‌ای ۴ مرحله‌ای گران بوده و توجیه اقتصادی ندارد، برای پاسخ به نیاز گسترده بازار در این بازه توان، پروژه طراحی و ساخت ترانس اتوماتیک سه‌ فاز بر پایه آرایش به‌کار رفته در ترانس اتوماتیک تک ‌فاز خانواده اکو در سال ۱۳۹۷ آغاز و پس از پشت سرگذاردن مراحل گوناگون تست هم‌اینک به‌پایان رسیده و به مرحله تولید رسیده است.

دستگاه‌های 3XP-10000 و 3XP-20000 دارای سه پله ۱۸ ولتی برای افزایش و سه پله مشابه هم برای کاهش ولتاژ هستند. در نتیجه می‌توانند ولتاژ ورودی را در بازه وسیع ۲۶۵ تا ۵۲۰ ولت (فاز به فاز) تنظیم نمایند. از این نظر همچون 3XP-30000 و 3XP-45000 هستند.

از آنجا که در دستگاه از LCD کاراکتری استفاده شده، پارامترهای گوناگون دستگاه از جمله زمان تاخیر، حساسیت، کنترل توالی فاز، سطح ولتاژ خروجی و حداقل ولتاژ مجاز در خروجی قابل تنظیم هستند و کاربر می‌تواند دستگاه را مطابق نیاز خود برنامه‌ریزی نماید. همچون همیشه سیم‌پیچی دستگاه تمام مس میباشد. ترانس اتوماتیک سه فاز با ۲ سال ضمانت بدون قید و شرط در اختیار خریداران قرار می‌گیرد.

 

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.