حضور در هفتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی آسانسور، بالابر و تجهیزات وابسته تهران

حضور در هفتمین نمایشگاه‌ بین‌المللی آسانسور، بالابر و تجهیزات وابسته تهران

شرکت ریزپردازان مدار سبز در راستای تثبیت برند پرنیک در بازارهای خود و همچنین ورود به مارکت‌ها و عرصه‌های تخصصی جدید، مدتی است که حضور در نمایشگاه های بین‌المللی را در دستور کار خود قرار داده است.

به‌همین منظور این شرکت دانش‌بنیان، از سال ۹۶ در نمایشگاه‌های مرتبط حضور به‌ هم می‌رساند تا جدیدترین تکنولوژی‌ها، فناوری‌ها و محصولات خود را در معرض نمایش بگذارد. این محصولات شامل استابلایزر برق و ترانس‌های اتوماتیک تک‌فاز و سه‌فاز است.
نمایشگاه‌های بین‌المللی صنعت برق، لوازم خانگی، آسانسور پله برقی و بالابر، صنعت و همچنین نمایشگاه‌های محلی از جمله نمایشگاه‌های هدف این مجموعه می‌باشد. حضور این شرکت در نمایشگاه بین‌المللی آسانسور، پله برقی و بالابر تهران که در تاریخ ۲۸ تا ۳۱ تیرماه ۱۳۹۷ برگزار شد، نشان از عزم راسخ این مجموعه برای حضور پرقدرت در این عرصه‌ی جدید و ارائه‌ی استابلایزر های سه‌فاز و تک‌فاز مخصوص آسانسورها و حفاظت از این دستگاه‌های ارزشمند در برابر نوسان ولتاژ برق شهر است.

 

دستاورد حضور در این نمایشگاه

این شرکت در این نمایشگاه با چالش‌های خاص و طرح نکات جدید مرتبط با این رشته رویارو شد. همچنین توانست تجربیات بسیار مناسبی در رابطه با نیاز بازار آسانسور  کسب نماید. این تجربیات از طریق مکالمات و جلسات موثر انجام شده د خلال نمایشگاه حاصل شد. با یاری از همین مشاوره‌ها دستگاه‌های سه‌فاز با توان‌های ۱۰کیلوولت‌آمپر و ۲۰ کیلو ولت آمپر به صورت آزمایشی تولید شد. این محصولات برای دستگاه‌های آسانسور و متناسب با شرایط ویژه‌ی آنها  طراحی شده است. با یاری خدا به زودی وارد مرحله تولید انبوه صنعتی خواهیم شد.

 

اهداف بین المللی

این سیاست شرکت به ‌زودی منجر به حضور گسترده در نمایشگاه‌های بزرگ بین‌المللی خارجی خواهد شد. بدون تردید این فرصت بزرگی برای معرفی محصولات پیشرفته و دانش‌بنیان پرنیک و شرکت ریزپردازان مدار سبز به جهانیان خواهد بود. با این امید که مردم سراسر دنیا از این محصولات ایرانی استفاده کنند. با این هدف که سربلندی مردم ایران زمین و ارز‌آوری برای کشور عزیزمان را به ارمغان بیاورد.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.