تفاوتهای ترانس های اتوماتیک

تفاوتهای ترانس های اتوماتیک

بسته به اینکه استابلایزر و نوسان‌گیر ولتاژ در برقی با چه میزان نوسان مورد استفاده قرار بگیرد، دسته‌بندی‌های مختلفی را شامل می‌شود.
به‌طور مثال برخی برندهای ترانس اتوماتیک، بازار هدف خود را محدود کرده‌اند. مثلا شهرهایی که دارای نوسان زیادی نیستند را هدف قرار دادهاند. به همین دلیل در دستگاه‌های رله‌ای خود، تنها یک پله افزایش یا کاهش در نظر می‌گیرند.

این نوع دستگاه‌ها در نقاطی که دارای نوسان کمی هستند، مانند برخی مناطق تهران می‌توانند بعضا پاسخگوی نیاز مصرف‌کنندهها باشند. ولی در اکثر مناطق افت و افزایش ولتاژ شدیدتری وجود دارد. از این رو به هیچ وجه نمی‌توانند به تثبیت ولتاژ کمک کنند. در واقع عملا گویا ترانسی سر راه وسایل نیست.

در هنگام تهیه یک ترانس اتوماتیک حتما به این موضوع توجه داشته باشید که دستگاه مورد نظر دارای چند پله‌ی چند ولتی است. در نتیجه با آگاهی کافی از مشخصات فنی دستگاه و منطقه‌ی خود، دستگاه مطمئنی را تهیه کنید.
ترانس‌های رله‌ای پرنیک دارای ۳ پله‌ی تثبیت ولتاژ هستند که فرا از محدودیت منطقه‌ی مورد استفاده، میتوانند پاسخگوی نیاز مشتریان با گستره‌ی وسیعی باشند. این محصول حاصل سالها دانش و تجربه مهندسان زبده‌ی شرکت میباشد. از طرفی به‌روز شده مطابق با نیاز کاربران در تمام سطح کشور می‌باشند.

اما شرکت ریزپردازان مدار سبز با عبور از دستگاههای رله‌ای، پا را فراتر گذاشت. در ادامه استابلایزرهای منحصربفرد با تکنولوژی سوییچینگ را طراحی و روانه بازار کرد. دستگاهی که با انواع رله‌ای قابل مقایسه نیست. این محصول دارای خروجی یکنواخت با تثبیت پیوسته (بیش از ۳۰۰۰ پله) می‌باشد. این محصول ویژه هماکنون در بازار ایران و کشورهای همسایه در حال فروش است.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.