استابلایزر دانش‌بنیان پُرنیک

استابلایزر دانش‌بنیان پُرنیک

دریافت گواهی دانش‌بنیان برای استابلایزر پُرنیک

سالها کار و تلاش پیگیر و هدفمند ریزپردازان در زمینه گسترش فناوری و ساخت ترانس اتوماتیک و استابلایزر هماهنگ با نیازهای جدید و خواسته‌های به‌روز مصرف‌کنندگان مورد بازرسی و بررسی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری قرار گرفت. استابلایزر سوییچینگ پُرنیک با ساختار پیشرفته و منحصر‌به‌فرد خود در زیر شاخه استابلایزرهای پیشرفته گواهی دانش‌بنیان دریافت نمود. این ساختار بر پایه کلیدهای نیمه‌هادی IGBT در گروه ادوات FACTS می‌باشد.

خانواده ریزپردازان این پیروزی را بر همه همکاران، تامین‌کنندگان و البته خریداران گرامی که سرمایه و پشتیبان اصلی شرکت هستند،شادباش می‌گوید. امیدواریم با گسترش این فناوری به‌زودی شاهد گوناگونی محصولات بر‌پایه این فناوری بسیار پیشرفته باشیم.

 

ویژگی های استابلایزر پُرنیک

برجسته‌ترین ویژگی این فناوری ساخت استابلایزر بسیار دقیق با توانایی از‌بین بردن هرگونه نوسان ولتاژ است. درنتیجه ولتاژ خروجی کاملا دقیق و با کم‌ترین خطا (کمتر از یک ولت) تثبیت می‌شود. کاربرد این فناوری در استابلایزر سه‌فاز به ساخت ولتاژ سه‌فاز کاملا متعادل از ورودی با هر دامنه‌ای می‌انجامد. از دیگر ویژگی‌های این استابلایزر کارکرد بدون فرسودگی آن است. این دستاورد برآمده از روش تنظیم ولتاژ به کمک مدارهای الکترونیکی است. در این استابلایزر از سروو‌موتور و ذغال‌گردان آن و نیز قطع و وصل شدن رله زیر جریان دیگر خبری نیست. کار تنظیم ولتاژ با تغییر پارامترهای الکترونیکی انجام می‌شود.

 

همچنین یادآوری می‌شود که ثبت ساختار و الگوی کنترلی به‌کار رفته در استابلایزر پُرنیک در اداره ملی ثبت اختراعات آمریکا (US Patent) به کمک کانون پتنت ایران در حال پی‌گیری و انجام است و به گام‌های پایانی خود رسیده و به خواست خدا تا چند ماه آینده ثبت نهایی خواهد شد.
هم‌اینک فرایند تجاری‌سازی این فناوری برای تامین نیاز به استابلایزر دقیق تک‌فاز انجام شده و استابلایزرهای خانواده XI با توانایی به‌کارگیری در کاربردهای حساس و خاص مانند صنایع پزشکی، آزمایشگاهی، ابزار‌دقیق و نظامی بر پایه این فناوری ساخته و عرضه می‌شوند.

برای دیدن اطلاعات محصولات این خانواده روی نام آنها کلیک کنید. XI-14 ، XI-10 ، XI-7

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.