دریافت پروانه تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت

دریافت پروانه تولید از وزارت صنعت، معدن و تجارت

کارشناسان سازمان حفاظت از محیط‌زیست و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی از خط تولید شرکت بازدید نمودند. این خط تولید در شهرک صنعتی شماره ۲ اراک قرار گرفته است. در پی این بازدید ریزپردازان مدار سبز موفق به دریافت مجوزهای زیست‌محیطی شد.در نتیجه پروانه بهره‌برداری در زمینه ساخت انواع استابلایزر برق و ترانس ایزوله دریافت نمود.
لازم به یادآوری است هم‌اینک ریزپردازان دارای بیشترین و پیشرفته‌ترین فناوری‌ها برای ساخت انواع ترانس اتوماتیک و استابلایزر است. همه این محصولات برای جبران نوسان‌های برق شبکه به‌کار برده می‌شوند. ترانس اتوماتیک با کاربرد رله و ترانس و استابلایزر با ساختاری نوین، همگام با فناوری روز اروپا و آمریکا بر پایه کلیدهای استاتیک الکترونیکی و فناوری سوییچینگ گسترش یافته‌اند.

ولتاژ خروجی استابلایزر با وجود افت‌وخیز ولتاژ ورودی، روی ولتاژ نامی دستگاه به شکل کاملا ثابت و بدون هرگونه نوسان می‌ماند. درصورتی که در ترانس اتوماتیک ولتاژ خروجی در بازه‌ای به دور ولتاژ نامی است. برای نمونه، در استابلایزر با ولتاژ نامی ۲۲۰ ولت، ولتاژ خروجی همواره برابر ۲۲۰ ولت است. ولی ولتاژ خروجی در ترانس اتوماتیک ۲۲۰ ولت، همواره در بازه ۲۰۸ تا ۲۳۲ ولت قرار می‌گیرد.
تولیدات این شرکت در بازه توان ۲ تا ۲۰ کیلووات برای دستگاه‌های تکفاز و ۳۰ تا ۱۰۰ کیلووات برای سه‌فاز ساخته. و به خریداران گرامی پیشکش می‌شود. افزون بر این، نمونه‌های سفارشی نیز بنا بر درخواست مشتریان با برخورداری از ویژگی‌های فنی خاص طراحی و ساخته می‌شوند.
پس از ثبت ‌نام تجاری “پُرنیک” در اداره ثبت اسناد و املاک کشور، همه دستگاه‌های تولیدی شرکت با نمانام “پُرنیک” به دست کاربران می‌رسد. پیش از آن، محصولات شرکت با نام RMS Electronics شناخته می‌شدند.

برای دستیابی به آگاهی بیشتر در مورد فناوری ساختارهای رله‌ای و سوییچینگ، بخش “فناوری‌ها” را بخوانید.همچنین برای آشنایی با همه دستگاههای تولیدی بخش “محصولات” را بخوانید.

اشتراک گذاری این مقاله

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.